sunnuntai 17. elokuuta 2008

Kuulumisia Terrileiriltä


Ollaan oltu OSTY:n järjestämällä terrileirillä Utajärvellä mukana ensimmäistä kertaa ja nautimme joka hetkestä koko perhe.


Aloitetaanpa meän pikku riiviöstä eli Sulosta :) Minä joka olen ollut äidilleni vauvis osoitinkin uusia puolia nähdessäni ketun heti jo kun tunsin ketun hajun nenässäni karvani nousi pystyyn. Sytyin ketulle erinomaisesti enkä arkaillut yhtään vaan menin suoraan häkille ja säikytin koko rontin häkin nurkkaan :) ylhäällä on kuva kuinka minä rohkeasti näytin ketulle kuka on pomo :)
Isäntäni piti aivan rauhoitella minua.


Lisäksi kun olen niin kova uimari kokeilin myös vesiriistan noutoa ja toinkin variksen vedestä :) mutta kuitenkin uiminen on kaikkein mukavinta eikä minua meinaa saada pois vedestä,uin siis vallan sujuvaa koiraa.


Käytiin myös MEJÄ treeneissä mikä tarkoittaa haavoittuneen hirvieläimen jäljestämistä. Sekin sujui minulta hyvin en harhaillut juuri ollenkaan ja merkkasin kaadon erinomaisesti pyörien sen päällä ja ottaen sen suuhuni :) Se Olikin tosi jännää puuhaa olisin halunnut jatkaa mutta muut taisivat väsyä :)


Ei kommentteja: